خلیلی ،حضور اقوام مختلف ، با فرهنگ های متفاوت در کشور و استان را به عنوان یک فرصت برای رشد و شکوفایی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 


خلیلی ،حضور اقوام مختلف ، با فرهنگ های متفاوت در کشور و استان را به عنوان یک فرصت برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی عنوان کرد

خلیلی ،حضور اقوام مختلف ، با فرهنگ های متفاوت در کشور و استان را به عنوان یک فرصت برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی عنوان کرد

پنجمین نشست هم اندیشی جوانان با مسئولین استان پنجم اسفندماه در شهرستان میاندوآب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، پنجمین نشست هم اندیشی جوانان با مسئولین استانی با حضور ،خلیلی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، عیسی زاده ، نماینده مردم شریف میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ، قنبری معاون فرماندار، باباوند ، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ،وتعداد کثیری از جوانان نخبه ورزشی، فرهنگی و علمی در محل فرمانداری این شهرستان با موضوع " جوان و اقوام ایرانی "برگزار شد.
در این نشست خلیلی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن خاص توصیف کردن این نشست ها برای جوانان با انگیزه و نخبه ، هدف اینگونه نشست ها را برنامه ریزی و ایده پردازی جوانان مومن و عزیز کشور در این برهه از زمان برای کشور دانست.
وی برگزاری نشست های هم اندیشی جوانان نخبه با مسئولین را در دو سطح استانی و شهرستانی مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و آن را پیش زمینه رونق فرهنگ نخبه محوری و نقش دهی به جوان در اداره امور کشور عنوان کرد.
خلیلی در ادامه این نشست ،حضور اقوام مختلف با فرهنگ های متفاوت در کشورو استان را به عنوان یک فرصت برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی عنوان کرد و از سوی دیگرنقش جوانان در پاسداری و اتحاد میان اقوام ایرانی و دستاویز قرار نگرفتن این پتانسیل عظیم و تاثیر گذاردر کشور، به دست کشور های مستکبررا ، یادآور شد.
گفتنی است این نشست ها با توجه به شیوه نامه ارسالی و در راستای سیاست های کلان وزارت مطبوعه ، با همت اداره کل ورزش و جوانان و موسسه پرتو زمانه به عنوان مجری طرح ستاد هم اندیشی جوانان نخبه با مسئولین ارشد استانی در ده نقطه استان و با همکاری 17 شهرستان با سر گروهی شهرستان های ، ارومیه ، ماکو ،خوی ، سلماس ، نقده ، میاندوآب ، مهاباد ، پیرانشهر ، بوکان و شاهین دژ از 15 دی ماه لغایت 20 اسفندماه در حال برگزاریست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 13140636
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7